It's a loooong drink day...

21.04.2022
Bloody Mary  -  Pink Collins  -  Blue Lagoon  -  Rhum&Cola
Bloody Mary - Pink Collins - Blue Lagoon - Rhum&Cola

Eilinen meni netissä surffatessa, kun tutkailin drinkkien laseja ja värejä. Tänään sitten olen harrastanut drinkkeilyä. Bloody Maryt eivät ole vielä tarpeeksi bloodyja, mutta muuten olen tyytyväinen lopputulokseen. Kaiketi aurinkokin oli, koska paisteli niin mukavasti parvekkeelle kuvausten ajan.

Mikäli en jo jonkin aikaisemman jutun yhteydessä ole maininnut, niin haluan miniatyyrieni olevan mahdollisimman täydellisiä, joten olen tehnyt vain  sellaisia drinkkejä, joihin minulla on saatavilla ainakin yksi aineosa veli Kiinalaisen valmistamassa pullossa. Lasit ja juomat siis olen tehnnyt itse.

Yllä vielä todiste siitä, että nämä oikeasti ovat minikokoisia, jos aiemmissa kuvissa olevat sormeni eivät riitä todistusaineistoksi. Valmistuksen aineosat ovat vähän salaisia, mutta lasissa ovat ja pysyvät.

#nukkekoti #miniatyyri #nukkekotiesineet #muotinukkekoko #itsetehty #nukkekotiharrastus